14 Nisan 2010 Çarşamba

Aksoydan rezidans

Bursa'dan geldiler ERK ailesi. Evimizi çok beğendiler. En çok oğlumun odasını beğendi teyzesi. Her birimiz bir köşeye serpildik. Zaten bu nüfusun bir arada uzun vakit geçirmesi pek mümkün değil. Balıkçı aşık taze balıkları pişirdi. Salatalar mezeler yapıldı. Herşey güzel bir akşam yemeği için. En çok oğlum mutlu oluyor. İyi ki 5 kardeş olmuşuz iyi ki bu kadar çok çocuk olmuş. Her birinin rengi var ayrı tadı var. Ayşem yine yine yeniden görüp beğendiği her şeye "benim" dedi. Bişeye canı sıklınca da "babacım bak mana" diye aldı soluğu babasının yanında. Ablam oğluyla huşu içinde. Bizde kapıldık Erdem'in büyüsüne sakinliğine. Çağan'ımı görmedim ben hiç hep oynadı çocuklarla. Sadece Sarpla bir ara dalaştılar. Ne oldu diye yanlarına gidince "Şarp bana bu arabayı atcaktı ama şona kanasaydı doktoyamı gitşeydim" dedi titreyen ses tonuyla. Sarpım ağladı. Benim içim dağlandı. Yemekler yendi çay içildi, çocuklar uyuduğunda oturup bir nefes alalım dediğimizde ablamla saat 1'di. İkimizde dayanamadık. Yaşadığımız kadarıyla avunup bizde uyuduk.

2 yorum:

  1. muhabbetiniz ve neşeniz bol olsun çocuklar sizleri çok seviyoruz.

    musa saygi

    YanıtlaSil
  2. İnşallah Musa Dayı. İyi ve güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...