25 Şubat 2011 Cuma

Pistolum,

Bugünlerde O'nun haricinde hiç birşeyle ilgilenmemize tahammülü yok. Bizimde sürekli O'nun yanında olmaya tahammülümüz yok. Yukarıda bıyık, aşağıda sakal hesabı. Geçecek biliyorum, sürekli bu cümleyi tekrarlayarak avunuyorum.

Dün gece odasında çekmecelere sıkışmış tüm kitaplarını topladım, salondaki kitaplığın 4 gözünü onun için boşalttım. Kendi kitaplarını bile düzenlememi istemiyor. Rastgele kitapları dizip, hadi oyun oynayalım dedi. Açıkça söyledim oyun oynamak istemiyorum, kitaplarını buraya güzelce yerleştirmek istiyorum diye. Yeterince oynadığımızı sanıyoruz zaten babasıyla. Biraz da kendi kendine oynaması gerekmiyor mu? 

Okulda yılbaşı haftasında resim çekilmişlerdi. Bu resimlerle her çocuk için takvim, kupa, saat yapıldı. Çağan'ın Mart ayında yanındaki fıstık Aysema. Dün gecede bir ara kendi kendine "pistolu Aysema" diye konuşuyordu. Pisto nedir bilmiyoruz. Çağan'ın kendi kendine söylediği komik bulduğu kelimelerden biri.  

İzmir'e kukla günleri geldi. Sağolsun babamız buldu netten. Programı çıkardım, kendimize göre programladım. Bir de Çükütüm ile Sude'yi de kattık mı kafilemize eğleneceğiz bol bol.     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...