20 Şubat 2012 Pazartesi

Arabasının bitmiş hali. Islak görünümü parfümdendirrrrr.

Pazar sabahına renkli başladık, renkli bir geceyle noktaladık. İnsan ne düşünürse O’nu yaşıyor. Herhalde bunu bilmeyen yoktur. Boşa demiyorlar iyi düşün iyi yaşa. Çağan tutturdu bilim çocuğu olucam diye. Yumurcak TV de Arka Bahçede Bilim var ya, çok seviyor. Daha ben kartondu makastı hazırlarken banyoyu taşıdı salona. Ev buram buram parfümüm kokuyor hala. Allahtan dibini bulmadan yetiştim. Kuzumun horultularını duyar gibimiyim yazarken minik minik geliyor sesi. Gecenin 1’i olmuş. Nerede akşamüstü kafamı kaldırmakta zorlandığım o uykulu halim. Aman gece uyuyam diye zor kaldırdım kendimi ama o halimden eser yok hala cin gibiyim. 2 bardak süt içtim. Sanki gece erkenden uyuyunca bişey kaçıracakmışım gibi hissediyorum bazı bazı. Uyutmuyor işte bu beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...