5 Mart 2012 Pazartesi

Alp'in doğum günü.

Bu hafta sonu ilk kez bir arkadaşının evde yapılan doğum günü kutlamasına katıldık. Alp'in doğum günüydü. Annesi geçen hafta Pazartesi günü arayıp davet ettikten sonra her gün sordu ne zaman ne zaman diye.

Alp Çağan'ın 3 yaştan beri arkadaşı. 3 yaşta Havva öğretmenlerinde birlikte başladılar kreş hayatına. O zamandan bu yana değişmeyen tek arkadaşlar birbirleri için. Çok seviyorlar birbirlerini. İkiside araba sevdalısı. Alp'in oyuncakları hiç yabancı gelmedi bana. Bir sürü minik Hot Wheels arabası.

Okulda ki en yakın diğer 3 arkadaşı da doğum günündeydi. . Bir gün öğretmeni demişti, süper dörtlü çete onlar diye. Hepsi de araba seviyor. Aralarına okulda bazen kızları almıyorlarmış. Kızlar oyunlarını bozuyormuş. Çağan doğum gününe giderken bana diyor ki; "Anne Aysema'yı çok seviyorum. Çünkü Aysema bizim oyunumuzu bozmuyor, hep yavaş konuşuyor"

Kuzucum çok mutlu gitti, mutlu döndü. En ufak bir kriz yaşamadık. Sadece gideceğimiz zaman biraz daha kalalım diye ısrar etti. Şimdi kendi doğum gününde Alp'i de istiyor. Hatta diğer arkadaşlarını da saydı. Bu sene sanırım çekirdek yapının dışına çıkacağız. Bol çocuklu bir doğum günü organizasyonu bizi bekliyor. Ama Nurcan ablam burada o yardım eder bana nasıl olsa :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...