2 Eylül 2010 Perşembe

Ölüdeniz, tekne, su kuşu

    
Su kuşları  bütün gün suya dalıp çıkarlar ancak onlara hiçbir şey olmaz. Su kuşlarının kanatlarında suyla temas ettiğinde tüylerinin birbirine yapışmasını önleyen bir yağ vardır. Bu sayede kuşlar suya rahatlıkla dalar ve çıkarlar. Çağan'da  bir su kuşudur ancak bu yağdan yoksundur. Bu nedenle diğer su kuşları gibi yüzmek için dalış yapmaz kolluklarını takar ve gidilen her koyda (Uyuduğu için bir koyda denize giremez) hoop denize atlar.

Üşenmedim netten "su kuşlarının" yukarıda yazan özelliklerini buldum. Ben yoruldum girmedim, soğuk dedik dinletemedik. Biz nasıl keyifliyiz babanla senin bu kuş halinden o ayrı tabi. Kışın o kadar çok hastalanınca Zerrin Teyze bol bol denize sokun demişti. Onu bile söyledin "anne doktoy bana denize çok giyşin dedi". Sarsala'da Defne ile güle oynaya oynayan sen, bir arabayı paylaşamadınız. Sen dedin benim, Defne dedi "sıya bende".  Akşamdan yanına birkaç araba alırız diye planlamıştım oysa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...