8 Eylül 2010 Çarşamba

Çanta küçük ama Mutluluğu sığmayacak kadar büyük.

Tatil bitti. Bu resim Salı'dan. Sabah okula giderken. Son 3 gündür okula gitmek istemiyorum diye mızırdayan sen, çanta ile çark ettin heyecanla çantanı ve gözlükerini kendin taktın. Nurcan Teyzen seni bir kez daha 12'den vurdu. Koltuğuna bile çantanı çıkarmadan oturmak istedin. Yüreği kocaman "Yurcan Teyzesi" teşekkür ederiz. Hani bigün almıştın ya oğlumu okuldan erkenden, sonra evine götürüp havuza da sokmuştun. Biz banyoyu bile zor yaptırırken. Yanında da yüzme kostümlerinide tedarik ederek. Hep düşünürsün zaten sen bizi. Sonrasında akşam evimize dönerken Çağan "Anne benim yeni biy annem var demiştide. Benim gözler kocaman olup, "kimmiş bakalım yeni anne" dediğimde cevabı "hııı ıııım Yurcan Teyzem" demişti. Sude ve Sarpla birlikte onada annem diye hitabından olsa demiştik Çağanca. Bana göre de  evlatlarından ayırt etmediğinden. Sanırım bu kan bağıylada ilgili. Benim içinde tüm yeğenlerim en az çocuğum kadar sevilesi. Ömrüm boyuncada en az oğlum kadar sevip kollayacağım çocuklar onlar.  8 tane bile olsalar. Yarın yolculuk var. Önce Bursa, İzmit'de anaanneye ve Bolu'da Babama. Ah Babacığım ne kadar uzun zaman oldu.  Çağan'ım dedesiyle tanışacak. Mezarı başında bile olsa.

Not:Haftasonu benzin alırken, arabayı yıkatalım dedin. Girdik makinaya hem ürküyorsun, hem kendin istiyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...