30 Eylül 2010 Perşembe

Ortada kamyon var yandan geç,

           Bi kamyon var, ağır mı ağır, çekil desem freni patlak, tamir edelim desem ııh ııh etmiyecek belli gönlü yok çekilmeye, etraftan yardım istesek, ama kimden, güçleri yeter mi kamyonu kenara çekmeye, yada sabırları yada yürekleri, sonra demesinler bak biz çektik kamyonu diye, eee diyorlar ya bazen. Kocaman olmasa bu kadar bilirim yapacağımı da benden büyük, heybetli, beden gücü yeter mi buna, çekici mi çağırsam, yok ki bunu çekebilecek bir çekici, nerden çıktıki durup dururken, öyle yemyeşil çiçekli bir yoldu burası, öylece yürüyordum oysa, çok neşeli, dank diye geldi durdu yolun ortasında.
           Nasıl geçicez şimdi burdan, mutlak bir çıkış yolu olmalı, bu yolu biliyormuyum, hayır belki de daha önce denedim ama çıkamadım, eee çıkamadıysam ne yapıcam, offf her cevap bir soruyu arkasında getiriyor. Kim bilcek nu kadar çok şeyi, her sorunun cevabını ! Bilmese de öğrenmek için kim çabalayacak.
           Canım oğlum, belki çoook büyüdüğünde belki de okumaya başladığında hemen okuyunca soracaksın bana ne bu yazı diye, o zaman anlatırım sana bitanem...

Not:Küçücük oğlum, yeşil kuş ben olayım, uğur böceği de sen, yaşıl?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...