26 Ekim 2010 Salı

Kara Çalı-2

Yattık, her akşam olduğu gibi, 2 masal istedi. Bir tane Bernard, birtane de Tom ve Jerry. Her ikiside Tv'deki gib şarkısı ile başlamak zorunda. Her zaman  masalın sonunda gökten 3 elma düşer her birimizin kafasına donk diye. Bu sefer beni düzeltti. elma olmasın dedi. 3 tane kiraz düşmüş, bir annezime, biri babacıma biri de Çağan'ıma dedi. Uykudan önce içine adet olduğu üzere kurt girdi. Kıpır kıpır. Gözler balık gibi bayılmış. Yok direniyor. Bu kıvamda iken, duygularını dile çok getiriyor, konuştuklarımızı hiç unutmuyor ya fırsat bu fırsat dedim sordum;

Dedim ki; bizim üçümüzün soyadı ne? Tek tek isimlerimizle söyledi. Kendi ismini tam söyledi. Babanın ki eksik. Dedim ki "Aşkım senin ismin Hakkı Çağan ya, babanın da iki ismi var biliyormusun" "biliyorum, evet Kara Çalı Hakkı" dedi. Beklemediğim bu cevapla bayağı bir eğlendik.  Doğrusunu duyunca pek şaşırdı; "ne Devrim mi" dedi. gözlerini kocaman açarak.  Acaba benim kara çalımı gerçekten isim mi sanıyordu, yoksa bize şaka mı yaptı gece pek anlayamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...