21 Haziran 2011 Salı

Haftasonu


Bu haftasonu Dalaman'daydık.
Pazar sabahı 5 de uyanıp babasıyla ilk kez balık tutmaya gitti oğlumuz. Giderken uyumuş. Hatta denizin kenarında da uyumuş bir ara. Babası giderken bol bol resim çekmiş.

Hakkı'mın amca kızı Dicle ile tanıştık. İkizleri sevdik bol bol. Irmak Çağan'ı ele geçirdi. Aras yalnız kaldı ağladı. Ben Irmak'ı sevmek istedim pek yanaşmadı. Böreğini ne yaparsak yapalım yediremedik Irmak'a. Sonunda Çağan yedirsin dedi. Çağan da Irmak'a kendi elleriyle böreğini yedirdi. Biz bol bol sohbet ettik hatta dedikodu yaptık. Akşam Hakan'da gelince eğlendik. Dicle ile yüz yüze tanışmaktan mutlu oldum. Pazar sabahı dedesinin bahçesinden eriğimiz topladık, komşudan yumurtalarımız ve tereyağımızı da aldık. Bir nebze de olsa doğal beslenelim diye.

Dalaman'dan dönerken bir ara dikiz aynasında yol boyunca uyuyan  oğlumun yorgun yüzünü gördüm hemen çektim. Akşam geç geldik. Bu kez yolda bitmek bilmedi. Yıkandık, canımız istedi, aldık bir güzel sucuk yedik.

Pazartesi sabahı yorgundum ama güllerimle gittim işe yine.

Akşamında ise ablamlar +1 ile bizdeydiler. 2 çocuk, 2 balık, 3 tavşan, 5 kuş derken sonunda Sude'nin hayalleri gerçek oldu. Yeni evlerinde artık Sude'yi yepyeni bir hayat bekliyor. Oskar ile birlikte Sude de bambaşka bir çocuk olacak ya bunu iyi biliyorum. Dili dönmeye başladığından beri hayvanları çok severdi, köpek alalım derdi. İstediği oldu. Oskar çok tatlı bişey. Minik, sevdik O korktu. Biraz alışınca koltuklara tırmanmaya kalktı.

Böylece 2. deniz maceramızıda bir güzel sonlandırdık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...