25 Haziran 2011 Cumartesi

Kelebek ile uğur böceği.......

Çarşamba sabahı oğlumu okula bırakırken 2 çiçek koparıp bana verdi. "Senin için anne" diyerek. Bu gece yıkadım O'nu. Yarın yıl sonu gösterisi var hadi oğlum erkenden uyu bak yarın önemli bir gün dediğimde hiç itiraz etmedi. O da heyecanlı farkındayım. Geçen akşam "acaba kotumun üstüne ne renk kıyafet giysem gösteride" dedim. Kot giyme anne elbise giy elbise deyince, yeni bir elbise aldım kendime. Yarın inşallah çok güzel bir gün olacak.

O'nu izlerken yine ağlayacağım kendimi tuta tuta. Sanki bir tek Çağan varmış gibi sahnede sadece O'nu izleyeceğim. Diğer aileler içinde, kendimiz içinde şükredeceğim yine biliyorum.

Sudem için yaptığım kelebek nihayet bitti.Yarım yamalak haliyle gördüğünde çok mutlu oldu. Yarın akşama hediye paketinde götüreceğim Sude'me. Ah Sudecim ne gülerdik biz sen 2 yaşlarındayken saçlarını düzeltişine. Hala gözlerimin önünde... Öyle çabuk büyüdünüz ki,sen bizim 3. göz ağrımıssın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...