16 Haziran 2010 Çarşamba

Mazi

 
Resimleri hard diske aktaralım dedik, hadi bide eskilere bakalım derken en sevdiklerimden koydum birkaç tane. Aycan turuncuyu senin için koydum ablam. Fatoş abla baktım da sende bir zamanlar zayıfmışsın... Nurcan abla sana mail attım en güzel resmi, Ayşemin eskilerinden koyacaktım ama kafa karıştırmayayım dedim. Şimdi Erdem mi, Ayşem mi diye. Bir anne çocuğunun bebekliğini niye özler bilmiyorum, koca adam olunca da çocukluğunu ve ergenliğini mi özleyeceğiz. Bakmaya doyamadıklarımız içimize sığmıyor ki buraya sığsın. Çok geç oldu. Malum yarın iş var, keşke h.sonu olsaydı. Neyse onada 2 gün var.

2 yorum:

  1. saol abla mazi güzel geldi oğlumun resmini koymusun o denize gidiğimiz zamana ait hiç resim yok bende sen cekmıştın onlardan banada yollarsan sevinirim hakkı abıye selamlar

    YanıtlaSil
  2. Peki ablam. Asos resimleriydi onlar. Bir ara san mail atarım. Bizdende Başbakanımıza saygılar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...