21 Mart 2011 Pazartesi

İstanbul'da sonbahar,


Canım oğlum ya, kendi dizip bir de resmini çekmiş arabalarının, birde gelip bana gösteriyor güzel çekmiş miyim? diye.

Canımın dizinde küçük koltuğumuzda üçümüz kikirderken. Bir de kameraya çekti ki babası, izlemeye doyulmaz. Şakalaşmaca oynarken...
Aysema&Çağan

Blogspotların kapatılmasının bir an önce son bulmasını umarak başlıyorum yazmaya. Aslında son 1 haftadır içim buruk. Dünyanın öbür ucunda insanlar bir felaket yaşıyorlar, biz ise film gibi izliyoruz sadece yaşananları. Her aklıma geldiğinde içim burkuluyor, çaresizlik duygusu bir kez daha çıkıyor karşıma.

Bir yandan biz kendi çekirdeğimiz de yaşıyoruz. Öyle çok atladığım şey var ki. Geçen hafta sonu çok severek izlediği kukla gösterisinde makinemiz yoktu yanımızda. Bu hafta çekebildim de biz gösteriden 25 dk sonra çıktık. Program değişmek zorunda olduğu için Yunanca Karagöz Hacivat'a çok dayanamadı oğlum.

Cumartesi günü anaokulunda anneler için çay düzenlenmişti. Oğlumu da aldım gittim. Bu sefer de Aysema'nın annesi ile tanıştım. Aysema minicik çitlembik ama lafları kocamanmış meğer. Dayısına "bir görsen dayı çok yakışıklı Çağan" diyormuş. Bunla kalsa iyi. Gelin olacakmış, Çağan'da damat. Bol bol sohbet ettik annesiyle, diğer annelerle. Her gün bizden ayrı kaldığı vakit geçirdiği okulunda benimle olmak oğluma çok iyi geldi. Çocuklar bol bol oynadı, biz çayımızı kahvemizi içtik. 

Cumartesi gecesi ise teyzesinden dönerken Sarp ile Çağan'ın hali tam resimlikti de yine makine yoktu yanımda. Sarp montunu giydi bizde kalacakmış. Asansörün demirine yapıştı, Çağan da Sarp'a ikiside sapır sapır ağladı. Sonuç evli evine oldu. Bu hafta sonu bir de yeniden kutu yaptım, ilk kez de kolye hem de 2 tane. Kendim için devamını dileyerek, yeni haftaya başlamak üzere yatma vaktim gelmiştir. Saat 02:00 olmuş. Canım sevgilimin arkadaşı bizde, onlar sohbetteler. Arkadaşı yeni bir hayat kurmaya gidiyor İstanbul'a. Geçenlerde TV'de Teoman'ın İstanbul şarkısını dinlemişti Çağan, ondan birkaç gün sonra demişti, "anne İstanbul çok güzel dimi, biz de gidelim mi İstanbul'a....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...