3 Ağustos 2011 Çarşamba

Bugün günlerden Çarşamba

Geçen akşam parktan geldik. Yıkadım. Salonda koltuğa uzandı, odasından çamaşırlarını getirdiğimde gözleri kapanmak üzereydi. 2 dk sonrada resimdeki gibi uyudu kaldı yorgunluktan.

Yine başka geçen akşam berbere gittik. Kesim bitti, en son jöleyi gösterdi sürmesini istedi berber abiden. Halbuki bizim evde hiç jöle olmamıştır.Saçları bitene kadar belki de 10 kez söyledi "anne babamdan daha yakışıklı olucam dimi, beni görünce bayılır şimdi babam" diye. Jölesini sürerken "kızlar senin peşinden koşar şimdi çok yakışıklı oldun sen" deyince berber, Çağan cevabını verdi. "ama yorulurlar" :) Soyut kavramı henüz gelişmemiş minik yavrum. Eve yaklaşınca bir baktık ki babası camda bizi bekliyor. Sakın bayılma baba diye bağırdı aşağıdan.

Ramazan geldi hoş geldi. Geçen gece sahurda uyandı. Salona geldi; "anne gece gece yemek mi yiyonuz bensiz karanlıkta. Anne bana karpuz getirirmisin yavaş yavaş yiyeyim" dedi ve gitti yattı. Bir iki dilim kestim götürdüm gözü kapalı iki lokma yedi uykuya daldı yeniden.

Şimdi de tren oynuyor babasıyla. Geveze biraz bizim oğlan. Bıcır bıcır hep birşeyler anlatıyor. Bugün okulda dondurma yemişler, işten geldiğimde nasıl mutlu anlattı bana. Bir çocuğu mutlu etmek nasılda kolay aslında.  Biraz sabır, biraz anlayış ve yumuşak bir ses. Bu akşam çok rüzgar olduğu için parka gitmeyelim dedim, anlattım güzelce hiç itiraz etmedi. Az önce rüzgardan kapı çarpınca da "anne sen doğru söyluyorsun baksana ne çok rüzgar var dışarıda dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...