20 Aralık 2011 Salı

Offline bir anne

Ofiste tadilat olmasının getirdiği zorluklarının yanında faydalarıda varmış. Bugün mesela öğleden sonra bize hadi offline dediler. Eve geldim. Önce bütün camları açtım, evimizi bir güzel havalandırdım. Sabahları evden ilk çıkan olduğumdan düzeltemediğim yatağımızı ve oğlumuzun yatağını bir güzel topladım, örtülerini serdim. Makinaya çamaşır attım. Bu arada ocağa iki patates soyup kızartmaya bıraktım, çayımı demledim. Mutfak penceresinden dışarıyı izleye, izleye karnımı doyurdum. Akşama dedesi geleceğinden etleri dolaptan çıkardım, yeni aldığım bütün yeşillikleri yıkadım. Saat dörtte okula gittim. Giderken bahçeden bir çiçek kopardım, beni görünce mutluluktan şaşıran oğlumu kokladım ve çiçeğini verdim. Evimize gelince numaradan satranç oynadık, yedi yedi bitirdi beni.
Ablamı aradım, bize gelin dedim. Kendisi gelemedi ama Sarp'ımı bıraktı. Doya doya oynadılar. Sonra babası geldi Sarpı aldı. Ve Çağan için gecenin finali;
Doştu Sarp'ı uğurladıktan sonra, mutfakta geçirdiğim 5 dk lık süre içinde salonda böyle uyuya kalmış yavrucağım. Yeni aldığı kamyonuyla oynuyordu en son. Sesini duyuyordum, kendince uydurduğu şarkıyı söylüyordu. Annene doyunca hayat, sana da, bana da ne kolay değil mi evladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...