30 Aralık 2010 Perşembe

Anne çok güzel dimi arabam,

Dün gece yeni yıl hediyesini aldık beraber. İlk kez bu kadar bütçe ayırdık bir oyuncağı için. (bisikleti hariç) Bizim almayı düşündüğümüzü o beğenmedi. Kendisi seçti. (seçtiği, bizim beğendiğimizin yarı fiyatı) Uzaktan kumandalı bir Audi A6. Babası ondan heyecanlı, çok büyük bir jeepi almak istiyor. Baktık kararlı istediğinde. Kendi aramızda fıs fıs konuşmayı kesip onun istediğini aldık. Eve gelince mutluluktan ne yapacağını şaşırdı. Pillerini takıp hazır edince oynadı ama az. Yeni olduğu için kıyamadığını hissettim. Sonra arabasına özel otopark yaptık. Burda dursun anne baksana ne güzel dimi diye söylendi. Yatmadan önce arabasını okula götürmek istediğini söyledi. Arkadaşları bakıp, aaa ne güzel desinlermiş.

Okulda yılbaşı çekilişi yapmışlardı. Dün hediyeleri verme günüydü. İlk sorduğumda sen kime çıktın diye "Ali, demişti önce. Sonra Yağız Kemal diye düzeltmişti. Sen Ali'ye mi çıkmak isterdin oğlum diye sorduğumda evet anne demişti. Canım oğlum Ali'yi ne kadar da çok seviyorsun. Biz Elif'e barbie bebek aldık. Öyle söyledi oğlum. Yağız da, Çağan'a müzik takımı almış rengarenk. Biz bayıldık. Gece hepimiz ayrı birini elimize alıp apaçi şarkısı besteledik.  

Babasıyla oynarken duyunca beni güldüren şey de; oğlum azıcıkta ben oynayayım mı?. Evet dur baba park edeyim al. 

Ah Hakkı'cım boşa demiyorum bazen ben, 2 çocuk var bu evde diye.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...