31 Aralık 2010 Cuma

Sadece yıl yeni olmasın. Umutlarda, huzurda, sağlıkta yenilensin...

   

 Çocuğuma, eşime, aileme, ailemin ailelerine, Bursa'da bıraktığım arkadaşlarıma, kan bağımız olmasa da abla-abi dediğimiz büyüklerimize, İzmir'deki yeni arkadaşlarıma, kısacası tüm yürekten sevdiklerime-gıcık olduklarıma da bu yıl, sağlık, huzur, yepyeni umutlar getirsin gelirken.

Akşama toplanıyoruz. Fatoş abla yerimde olmak istermiydin yada ben istermiydin senin yerinde olmak. Benim cevabım HAYIR. Sarpım bana dedi ki telefonda; hava kararmadan gel Bican teyze ben güneşi  çokk seviyorum.

Canım oğlum bir yıl daha büyüyorsun. dün gece yine fark ettim yüzündeki değişimleri. Öyle saf tertemizsin ki, çocuk aklı işte. Dün gece kitap okurken; "bir bir anlatmış" cümlesini okurken "anne beş beş anlatsın" dedi. Bu kadar sade onun için duydukları. Ama hayalleri de bir okadar sınırsız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...