7 Ocak 2011 Cuma

...

Yeni yılda aldığı birkaç küçük hediye arasında en çok cüzdanı heyecanlandırdı Çağan'ı. Hediyelerini açtıktan sonra dudağını bükerek "anne araba almamışlar, kimse bana araba almamış" dese de, o uyuduktan sonra cüzdanına 3 resim ve  para koyduk. Sabah gördüğünde çok mutlu oldu. Geçen gün çantamdan paralarımı almış, kendi cüzdanına koymuş. Birde koyarken; anne lazım olunca iste benden veririrm senin için saklıyorum tamam mı? diyor. Cüzdanda kapladığın alanda, sıfatının çocuk-kardeş-arkadaş değilde, ebeveyn olması ne garip bir duyguymuş. Sanki daha yeni anne olmuşum gibi duygulandım. 

Günlerimiz biribirinin tekrarı. "Bildiğin gibi" yada sıradan günler yaşamanın aslında ne kadar da kıymetli olduğunu öğrendim geçen hafta. Çok şükür dedim kendi kendime, bildiğimiz gibiyiz, sukunla gidiyor hayat.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...