23 Şubat 2011 Çarşamba

Aysema&Ali

Cumartesi sabahı kahvaltı yapıyorduk. "Anne dışarı gidelim orda kahvaltı yapalım ya havalanırız biraz" demesi çok hoşumuza gitti tabi. Çünkü biz gezmeye gitmeyecek olsak bile elimizden geldiğince onu dışarı çıkarırız, "biraz havalanalım hadi" deriz. 

Dün gece de Çağan farklı şekilde ifade etti duygularını ilk kez. Yine uyumadan önce, uyku saatini epey bir geçtikten sonra döküldü kelimler ağzından. Geçenlerde doktora götürmüştük onu, ordan başladı sormaya;

-Anne doktora gitmiştik ya hani biz doktor neden iğne yapmadı bana?

-Çünkü senin hastalağını şurup içince geçebilecek bir hastalıktı dedim.

- Anne bişey söylücem sana yok yok söyleyeyemem dedi, bir buruk baktı yüzüme,

En yumuşak ses tonumla söyle anneciğim bişeyemi üzüldün diye sordum.

-Evet üzüldüm anne Ali'ye doktor iğne yapmış dedi dudağını büzerek, üzgün bir şekilde.

O kadar konuşmamızın üzülmesinin sebebi buymuş. En sevdiği arkadaşının iğne olmasına çok üzülmüş. Ak kuzuma sımsıkı sarıldım, iğne olmanın Ali'yi daha iyi edeceğini anlattım. Ardından Ali'nin son günlerde onunla lego oynamadığını, hep Mert'le oynadığını Mert'i sevmediğini söylemez mi?

Daha bu söylediklerine cevap bulmaya çalışırken gevelerken bir bomba daha patlattı. İlk aşk mı deseki ilk karşı cinse ilgi duyma mı desek bilemedim de,

-Anne bişey daha söylicem, ben Aysema'yı çok seviyorum..............  

Dün gece  ilk kez benden utandı Çağan. Bunu söylerken yüzünü elleriyle kapadı açtı, gözlerini kırpıştırdı. Sıkıldı.

Sadece dinledim O'nu, böyle sevdiği arkadaşlarının olmasının ne güzel bişey olduğunu, arkadaşlarının da onu sevdiğini, bundan çok mutlu olduğumu ifade ettim. sonrasında huzurla daldı uykuya. Meğer kurtları varmış içinde dökünce rahatladı.

Aysema baban da demişti bana Çağan diyor bizim kız evde hep diye. Kumral güzeli çitlembik Aysema :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...