28 Temmuz 2011 Perşembe

Oskar gitti...

Oskar gitti... Ablamlar tatilden döndüler. Sudecimin kuşlarından biri kaçmıştı. Yenisini aldık koyduk yerine ama üzülmüş. Kıyaman teyzem sana ben. Camlarınız niye açıktı diye fırçaladı beni :) Yaz günü camlar açık olur ya deyince bişey demedi...

Oğlum'a balık aldık bir tane daha. Çağan balık bakma işini güzel kavradı. Kuşlarının ise yüzüne bakmıyor. 

Hani bizim köpek hayalimiz vardı ya 1 sene önce yazmıştım. Oskar ile tecrübe sabitlendi ki, apartmanda köpek işi zor. O'nu her balkonda kapalı mahsun gördüğümde içim buruldu. Kısmet dedik şimdilik.  

Çağan son birkaç gündür evde saçlarını ıslatıp tarıyor, şekil veriyor. Aynanın karşısında 4 yaşında bir çocuk için çok denilebilecek kadar vakit geçiriyor. Ön ergenlik dedikleri bu mu acaba? Hele geçen akşam resmini çekmemi istedi. Balımmm oğlum şaşıyorum bazen yakışıklı suratına, her haline. Ya daaa içime kirpi anne halleri kaçtı da sana pamuğum diyorum.

Bugünlerde özlemler içerisindeyim... Geçen akşam İzmit'te evimizde olmak istedim. Gecenin bir yarısı çay demlemişiz çocuklar uyumuş ve biz kapının önünde çekirdek çitliyoruz. İznimizin 2. haftasında evimizdeki çekirdek kahvaltılarımızı özledim... Denize girmeye hiç doyamadığımdan denize girmeyi özledim. Kayınpederimin balkonundaki yasemin kokusunu da özledim. Geceleri buram buram kokan. Meğer yıllardır vazgeçemediğim parfümümün ana notası da yaseminmiş. Çalışmaya başladığımda keşfettiğim, 10 yıldır vazgeçemediğim Gio'm benim. 

Sonunda yıl sonu gösterimizin resimleri ve cd elimize ulaştı. Bu resimler için ayrı bir albüm oluşturmalı. Bir kaç sene daha yıl sonu gösterisi olacağından tez zamanda bir albüm daha almalıyım. Yarın akşam halası gelecek bize. Dün gece söyledim çok sevindi. Doya doya oynayacak kuzenleriyle. 

Bugün de teyzesi erkenden alacak okuldan, Sarp'la bol bol oynarlar eve gidince.  Sanki birisi beni arkamdan itekliyorda öyle yazıyorum. Sanki içimdeki enerji tükenmiş gibiyim. Tez zamanda geçecek bu ruh halim biliyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...