8 Ağustos 2011 Pazartesi

Hafta sonu

Hem cumartesi hem de pazar günü bizden önce uyandı. Süt ve balı dolaptan çıkartmış, gelip beni uyandırdı. "Anne kalk haadi uykunu aldın dimi, anne bana süt koyarmısın bal da koyalım içine. Gözüm kapalı götürdü mutfağa. "Bak anne ben çıkardım dolaptan, iyice karıştır ama erisin bal"

Haftasonu sabah serindi, öyle güzel esiyordu ki hava. Boyalarını ve defterini balkona koyup Çağan'ıda oturttum. Ben kahvaltı hazırlarken sen de resim yaparsın oğlum dedim . Canım yavrum hiç itiraz etmedi. O'nu balkona götürmemin tek sebebi ise sabahın o serinliğinin keyfini sürmesini istememdi.

Resimlerden de anlaşıldığı üzere cumartesi günümüz neşeli dolu dolu geçti. Çok sevdiği kuzeni Sarp ile doya doya oynadılar gece 11 e kadar hemde. İyi ki ablam aradı öğlen bize gelin diye. Pazar günü ise hiç çıkmadık evden, oyun oynadık, resim yaptık, araba yarıştırdık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...