11 Eylül 2011 Pazar

Cumartesi günü öğleden sonra ablamla Forum'a gittik. Giderken Çağan; sadece annelerle erkekler gidiyoruz değil mi anne dedi. Ve erkeklerimiz aşağıda. Gerçekten adam oldu bu bebeler. Sarp kreşe başlamak istemiyor ya. Arabada ki sohbetleri tam şenlikti. Sarp ablası gibi sürekli hep okula gitmek istemiyormuş. Çok sıkıcıymış öyle. Bazen gitsinmiş.  Çağan'da 3 yaşından beri kreşte ya deneyimlerini ! aktarıyor Sarp'a. Hayırrr hayırrr hani ben ben hep gidiyorum ya Sarp güzel sıkıcı değil gibi bişeyler anlattı. Çocukların kendi aralarında ki diyaloglarını onlara çaktırmadan izlemek öyle keyifli ki.

Cumartesi akşamı İkea'dan dönerken yolda uyudu. Gece bir ara uyandı. Ama mahmur, uykuya devam mı etse kalksa mı karar veremedi küçük oğlum. Sonunda koltukta ters kafa babasını dinlerken yanında uyuyakaldı. Evimizin horozu sabah 7:30 da yine uyandı. Özetle bu hafta sonu hep geç yattım, çok erken kalktım. Yoruldum koşturmaktan. Bugün ise akşam üstü evin beylerinden izin alıp küçük odamızda 2 saate yakın uyuyabildim. Oğlumun yanağıma kondurduğu öpücüğüyle uyandım. Şimdi onlar uyuyor içeride ben cin gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...