27 Aralık 2011 Salı

Sarı kafalı, kırmızı başlıklı...

Başındaki kukuleta ile geçen sene fotoğrafını çekebilmek için az koşturmadı peşinden. Bu akşam yemek yaparken "sana bir sürprizim var" diyerek geldi yanıma. Takmış sarı bonusu kafasına, kırmızı şapka da elinde. O'nu öyle görünce sevinçten yerimde zıplayacaktım neredeyse. Hemen fotoğraf çekelim dedim. İyi ki kaldırmamışım evde ücra bir köşeye. Geçen sene yıl sonu gösterisinde giydiği kostümleriydi bunlar. Dolabına asmıştım. Çocuk işte, böyle şaşırtıyor insanı.  Fotoğrafları çekerken kesinlikle düz tutturmadı makineyi. Her defasında uyardı. Yan tutacakmışım, öyle daha güzel oluyormuş.
İlk gözlerine aşık olduğum canım sevgilim, çok çabaladım sadece gözün net olsun diye ama şimdilik bu kadarını becerebildim. İdare ediver sen beni... Ne güzel gezdik bugün seninle Kemeraltında elele. Ne tatlı kutular aldın bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...