31 Mart 2012 Cumartesi

Bursa

Sabah 06:30 da kalktık, çayımızı demledim termosumuza koydum. Oğlumu giydirim, babası kucakladı.
07:20 de yola çıktık.
Yavaş yavaş gittik.
Oğlum yolda sıkılmasın diye, yanımıza tüm sevdiklerini aldım. Biz de rahat ettik. Sırayla hepsinin hakkını verdi.
Bir bir sevdiklerimizin karşısına çıkıverdik aniden. Kimini kapıda yakaladık, kimini sofrada.
İrem'in tiyatro gösterisini izledik, ablamların yazlığının bitmiş halini görebildim. Herşey bembeyaz...
Beren'le didiştik, Kerem ile bol bol sohbet ettik.
Arkadaşlarımla dertleştim. Fatoş ablamla bol bol kikirdedik.
Gülcan ablam çok sevindi. O'nun bu sevinci beni gururlandırdı.
Cici annesi çok şaşırdı. Çağan süzüle süzüle hep anlattı.
Velhasıl güzel 4 gün geçirdik.

Video'da çalan şarkıyı bir baba-kız söylüyor. Kızı en fazla 5-6 yaşındadır. Youtube'den izlemenizi tavsiye ederim. Bu şarkı çalarken ben gözlerimi kapatıyorum ve o minik kızın sesi her defasında bana çok dokunuyor.
Rolling in the Deep - Adele Acoustic Cover (Jorge and Alexa Narvaez)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...