16 Mart 2012 Cuma

Rv. No:1 Home sweet home hallerindeyiz...

Evimizde ufak bir revizyona başladık. Baktık ev fiyatları uçmuş, faizler uzaya fırlamış, mutlak bir faydayı sağlarken birçoğundan vazgeçmek zorunda kalıyoruz ev sahibi olma arzumuzu rafa kaldırdık.  Ev alamıyoruz bari içimize sinmeyen oturduğumuz evimizi elden geçirelim dedik. İki çiçek,  bir resim asalım, bir boya yaptıralım, eşyaların yerini değiştirelim, oğlumuzun odasına el atalım, evdeki renklerin tonunu açalım hatta mümkünse herşeyi beyaz yapalım dedik.

Dün usta başladı salondan. Akşam giderken ustanın arkasından sapır sapır ağladı, benim odamı da boyasın öyle gitsin anne diye. 

Geçen akşam bir şey söyledim,  bana okeytooo baby diye yanıt verdi.  Bazı bazı babası derdi bana böyle. Armut dibine düşüyor işte.

Bahar kokusuyla geldi bana önce. Birkaç hafta öncesinde sabahları servisi beklerken o kokuyu duyuyordum. Şimdi cik cik cik kuş seslerini de duyuyorum.

Kışın başında yüzmeye başlamıştı bizim oğlan. Ama sert kış koşulları yüzünden sonunda pes etmiştik. Şimdi tenis maceraları başlayacak Sarp ile birlikte. Bu hafta sonu eğlence var bize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...