20 Mart 2012 Salı

Çok yorulmuşum. Gece yattığımda, düşünmeye dahi fırsat olmadan uykuya nasıl geçtiğimi hatırlamadan uyuyorum son bir kaç gündür. Boya işi bitti. Şimdi süs püs de sıra. Dün gece Çağan'ın oyuncaklarını ayıkladık. Oyna-sakla diye ikiye ayırdık. Sakladıklarımızı da kendi içinde ikiye ayırdı bizim oğlan. Kardeşine ve kendisine diye. Peluşlar ve legoları ile kardeşi oynayabilirmiş ama arabalarıma izin vermiyorum anne, ya kırarsa ! Çok kıymetli arabaları çoookkkk. Bir kez toplamadığı için atıcam bunları deme gafletinde bulunmuştum. Ektiğimi biçtim sonra tabi. Bir daha asla asla asla demedim, demem de.

Biraz biraz hafiflemeye başladık. Babası da ardiye odamızı temizledi. Allahım ne çok şey varmış o küçücük odada. Daha konsol ve yatak odasının dolaplarına el atacağız.

Nasıl bir tüketim çılgınlığı bu yaşadığımız. Çok kınıyorum kendimi çoook. Bir yandan da kendimi alıkoyamama acizliği içerisindeyim.

Bizim çekirdek aile bir projemiz var şimdi. Şu evi bir düzene koyalım, azıcık telaşemiz geçsin kısa film çekeceğiz birlikte. Anne montajlayacak, süsleyecek. Henüz filmimizin konusuna ve karakterlere karar veremedik ! Yönetmenimiz Çağan olacak elbet. Ben senarist olsam, Hakkı da yapımcımız... Ve Aksoydan prodüksiyon gururla sunacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...