30 Nisan 2012 Pazartesi

Haftasonu

Nisan ayı da bitti. Nisan'a dair hayal ettiğim tek bir şey yapabildim. Sadece bir. Bu yüzden üzgünüm. "Mayıs var daha" diye avutuyorum kendimi, bahar henüz bitmedi...
Haftasonumun böyle tanımsız geçmesine Pazar sabahı Hürriyet gazetesinde gördüğüm Ayşe Arman&Sertab Erener fotosunun etkisi olabilir mi acaba? Yanlış anlaşılmasın, Hürriyet'e para verip de okumuyorum.  Öyle ön sayfada birbirlerinin aynısı haller, pozları görünce gazete almaktan vazgeçecektim neredeyse.

Ama bu gri başlangıca rağmen oğlumla gittiğimiz market dönüşü, bol yeşillikli, bol vitaminli çok güzel bir kahvaltı hazırladım.  Hafta sonu kahvaltısı öyle önemli ki bizim için.

Genelde Pazar'ları bir çok kişi sevmez. Bana sorulsa sevdiğim ve sevmediğim iki Pazar günü var . Her Pazar dışarıda kahvaltı yapabilirim... Bol temiz havadan sonra o enerji ile koşa koşa evime gider,  evimizi baştan sona temizleyebilirim. İşte bu benim için güzel pazardır. Akşam üstü her  iş biter ve oğlumla yuvarlana yuvarlana evin keyfini çıkarırım.

Bir de sevmediğim Pazarlar var; evden hiç çıkılmayan, artık hava kararınca duvarların üstüme üstüme geldiği. Ya da koca günün iş ile geçtiği, sokağa çıktıysam eğer neredeyse herkesin eşofman ile gezdiği Pazar günleri. Anlamadığım şey şu; madem eşofman bu kadar rahat neden Cumartesi günleride giyilmez. Cumartesi tatil değil midir bir çok sektörde, devlette. Yada bana mı tuhaf gelmektedir eşofmanla Pazar günleri gezmek. Spor pantolanlar var, kot var, elbise var, rahat diye tanımlanabilecek onlara kıyafet varken, insanlar neden pijamalarıyla sokağa çıkmış görüntüsü ile dolaşır...

Bu Pazar tenis dönüşü bir güzel evimiz topladım, pırıl pırıl oldu. Elçin'in hediyesi şahsımın kısmeti sepetimi koydum bir güzel küçük odama. Banyolarda yapılınca Pazar günü resmimiz tamamlanmış oldu.

Bu hafta sonu bir de okul görüşmesine gittim oğlum ile birlikte. Çağan'ın ilkokula başlayacağı düşüncesi bazen öyle heyecanlandırıyor ki.  Bu sene okul öncesi ile başlayacak yavrucağım eğitim hayatına. Bu konuyu ayrı bir yayında uzun uzun anlatacağım.  

NOT:Elçin bak ben ne koydum sepetin içine. Çok yakıştılar.

2 yorum:

  1. çok güsel olmuş çok güsel olmuş, güle güle kullan:)yeni yapılan kanaviçedeki renkler ne kadar güzel, gökkuşağını hatırlatıyor..

    YanıtlaSil
  2. Elçin kaç aydır elimde bir bilsen. Ama bitince güzel olacak gibi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...