26 Nisan 2012 Perşembe

Sarp 5 yaş

Dün akşam kuzeni Sarp'ın doğum günü kutlamasındaydık.
Çağan ve Sarp 1 hafta ara ile doğmuşlardı. 5 sene öncesine gittiğimde ne günlerdi o günler diyorum. Bazı bazı gelir aklıma bir burukluk çöküyor içime... Çok hızlı geçtiğini düşünürüm bazen, bebekliğine doyamadım oğlumun derim,. Genelde Fatoş teyzeler gelir aklıma, O'nunla balkonda yaptığımız o güzel sohbetller, o zerafeti... Öyle üzülürüm. Nur içinde yatsın.  
Daha önce yazmıştım, bizim doğum gününde Sarp Çağan'ı paylaşmak istemedi, O'nu arkadaşları ile gördüğünde, Çağan'ın dünyasında belki de ilk kez ikinci planda kaldığını hissedince çok mutsuz olup, partiyi terk etmek istemişti. Çağan'ın tepkisini çok merak etmekle birlikte Sarp'ınkinden farklı bir duygu beklemiyordum açıkçası. Öyle de oldu. Ablama gittiğimde Çağan onca çocuk bahçede deli gibi oynarken evde tek başına oynuyordu. Öyle böyle derken çıkarttım bahçeye. Aman ne kaprisler, ne ağlamalar, ne serzenişler. Sarp kötü oldu, arkadaşları çok kötü oldu, parti kötü oldu. Sonunda buldular tabi birbirlerini hekes gidince evlerine. Kendi dünyalarına döndüler doya doya oynadılar. Halbuki ilkokul, lise belki üniversite, sevgili derken nasıl da değişecek bu öncelik halleri. Belki yine kızacaklar içten içe birbirlerine ve sonunda kabullenecekler. Tek dost ile, sadece kardeş ile, sadece sevgili, yada anne-baba ile hayatın geçmeyeceğini. Her bir sevdiğimizin kendi yaşamımızda ayrı bir denge yarattığını, tek biri  dahi olmadan o dengenin bozulacağı ve  hiç birşeyin kafi gelmeyeceğini. Böyle böyle derken büyüyecek bebelerimiz işte. Yetişkin olacaklar bizler gibi. Biz neye yetişmiş oluyoruz şuan  yalnız onu da bilmiyorum. Yetişkin olmanın ne tadı var onu da bilmiyorum. Öyle isyankarım ki bugünlerde, yine neden neden neden  sözü çok yer eder oldu.
 
Neyse çokta muhalife bağlanmadan anlatacaklarımı bitireyim.
 
İyi ki doğdun Sarp, seni hem teyzen olduğum için, böyle tatlı olduğun için, konuşmana bayıldığım için çook seviyorum çoookk. İyi ki doğdunuz, en temiz yarınlar siz çocukların olsun. Bu dünyada kötü yürekler çarpmasın, kimse çocukları üzemesin, melekler hep sizlerle olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...