31 Mayıs 2012 Perşembe

Tatil son notlar.

Dalından dut yemenin tadı sadece İzmit'tedir.
Gerçi annem kaldırmasa beni, gidip yiyeceğimde yok ya komuşunun ağacında. İlk gün toplayıp getirdiği daha mı tatlıydı, hani hazıra kon misali. Ama Nurcan ablam olsa ağaçta dut kalmazdı. Bir de yerken şöyle derdi, "Kiraz dermiş ki; beni yiyen sapıma döner ama dikkat edin ardımdan dut geliyor"
 Annem diğer kızları için yanımızda götürmek üzere dut topluyor. Annelerin hakkı ö-den-mez...
Annem: "Bak annem bak, çiçek açtı dometesler, hadi kalk kızım"
Ben fotoğrafını çekerken de "Bak nelerin nelerin fotoğrafını çekiyor"
 Çağan'ım el emeğidir. Kimsenin katkısı yoktur. Ananesinin helvasına bayıldı oğlum bayıldı.
Yiğit'im, turuncum benim. Nasıl başka seviyorum seni teyzem. "Üçt atı üç dimi teyze."

"Çok ergen bir abiyim modlarındayım kimse bana bulaşmasın" der Kerem.
Tüm küçük kuzenlerin Kerem abi&İrem abla aşkı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...