29 Mayıs 2012 Salı

Tatil ilk 2 gün



  • İlk kez taze çilek suyu içtim.
  • Dudakları çileklenmiş oğlumu öpmedim, çünkü kıyamadım.
  • "The green is good" gerçekten de değil mi yavrum. Bu fotolara baktığında hep bunu hatırla, sende yeşili koru...
  • Çok sırnaşık bir kedi. Sabah-akşam ayağımızın dibinde.
  • Nesrin Hanım'ın marifetli ellerinden çıkma  lezzetli yemeklerde o otlarında payı büyük bence.
  • Yürüdü, yürüdü yoruldu evladım. Arada suratını astı. Babasının belide ağrıyınca kaldı yaya.
  • Gece olunca o sessizliğe name yapan bülbüllerin sesi hep aklımda.
  • İlk sabah uyandığımızda Çağan'ın eşsiz yorumu; "Amma güzel uyumuşuz hepimiz"
  • Ne düşünüyor acaba o minik kolları başının altındayken, keşke bilebilsem.
  • Bu baharda kiraz favorimiz oldu. Teşekkürler kuzen Sude. Geçen sene senin sayende yemeye başlamıştı kirazı.
  • Gözümdeki, yüzümdeki ışıltı niye bu kadar çabuk kayboldu diye sormama gerek yok ki. O hiç sevmediğim cevabı biliyorum çünkü.
  • 2 günde kaç kez girdik biz o kapıdan içeri. Hımmm belki de 15-20.
  • Her odaya geçtiğimizde sarmaş dolaş koklamaya doyamadığım yavrum.
  • O yeşil koltuğa ve daha bir çok eşyaya bakarken otelde hep şunu düşündüm, "Kimbilir kimler oturdu güldü, kimler ağladı bu eşyalarda. Kimi zıpladı sevincinden, kimi oturdu sadece düşündü. Belki bir bebe hop düşüverdi çıkmaya çalışırken.
  • 2 akşam gecenin bitmesini istemediğim, iliklerime kadar kokladığım o havanın kokusu.
Dedim ki Hakkı'ya bir ara bakarken bu manzaraya, "Bir de burayı Sonbahar'da görmeli. Düşünsene herşey sarı, turuncu. Allahım nasıl olur ki acaba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...