13 Temmuz 2012 Cuma

Çok önemli bir not

Bugün 14.7.2012 Cuma. Bir karar verdim bunu unutmamak için, kendime akıntıya kurban etmemek için, sadece bir kez yaşayacağım hayatım ve hayatımdaki sevdiklerim için;

Yaşamımı başkalarına kulluk ederek,
Kendim yapmasam dahi buna şahitlik etmeyerek ve dahil olmayarak,
İnsan hakkı, kul hakkı, işçi hakkı, ne ise adı  fark etmez. Hiç birinin olmadığı düzene dahil olmayacağım.

En başından bu yana istediğim gibi,  çocuğuma anne, eşime sevgili, evlat, kardeş, kendime ve yine tüm insanlığa karşı insan gibi yaşamayı seçeceğim.

Yazıyorum çünkü; unutmamak için, bugün hissettiğim acıyı bu satırları her okuduğumda hatırlamak için, gün geldiğinde çocuğum bunları okuduğunda o da bilsin istiyorum. Belki yıllar sonra bu hislerimi hatırlamayacağım bile soğudukları için. Ama kendim için yine diri kalmalı ki, beni hayallerime koştursun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...