10 Aralık 2010 Cuma

H&B

Geçen hafta babamız izinliydi, oğlumda evde. Anneye de dolaylı tatil oldu. Akşamları eve döndüğümde yemek hazırdı. Cuma akşamı, ekmeğimizi evin erkekleri yaptı. Yanına salatasını da anne. 5dk kadar hamur açtı oğlum, evirdi çevirdi, sonra oyun oldu kendisine. Canım sevgilim her iş gelir elinden, hiçbir şey kurtulmaz. Nasıl hafifletiyor bu beni bilsen.  Bazen diyorum kendi kendime, çok mu yaslıyorum kendimi Hakkı'ya. Yok yok ya, bizim kendimize has bir dengemiz var biliyorum ben.
Geçen sene yeni yıl hediyem eşofman takımı almıştı bana sevdiceğim. bir kaç kez giydikten sonra fark etmiştim sol yakasındaki H&B amblemini. Bu kadar çok mu seviyorsun beni ismimizin baş harfleriyle başlayan takım aldın demiştim. Haftasonu oğlum bizden tepesi silgili kalem istedi. Gittik aldık. Dün gece toplarken fark ettim kalemin üstündeki H&B yazısını. Hemen gösterdim Hakkı'ıma hoş bir gülümse belirdi yüzünde.

Dünden beri hastayız. Bugün iyice halsizleşti minik kuşum. Minik burnu tıkalı. Hemde öyle böyle değil. Öğlene kadar ben izin aldım. Öğleden sonra babasıyla evde şimdi. Canım oğlum, annen akşama sana bir tavuk suyu çorba yapacak, ardından ıhlamur. İnşallah Pazartesiye topralanmış olacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...