23 Aralık 2010 Perşembe

Sabah bülbülü,

Sabah Bülbül'üm,

Bugün ben getördüm oğlumu okula. Uyanamadan önce çok sevdiği Dale dom dale'yi açtım. Koklaya koklaya uyandırdım. Gözü kapalı tuvaletini yaparken, "anne Su hep bizim oyunumuzu bozuyor, Melike'de bozuyor" dedi. "Belki de arkadaşların aslında Ali ve seninle oynamak istiyordur ondan oyununuza karışıyorlardır dedim, "anne hep bozuyorlar" diye tekrarladı. Konuşa konuşa giderken "ellerim bile üşüdü kucağıma al beni annee" dedi. Dudağını bükerek.

Okula gelince, "camdan bakıcam sana" dedim. Kobaacan bir gülümseme gördüm, ak kuzumun yüzünde.

Yeni yıl ağacı aldık biz ilk kez. Hep beraber süsledik. Süslerken bir ara karşıma geçip, "şuna bakın ya, poh poh diyerek güldü" (resim-1 :-)). Süslememiz bitince, resim çekelim diyerek, makinayı kurdu bir sürü resim çekti. 3. resimde beni en mutlu eden ise oğlumun, babası ve benim boynuma sarılan minik kolları.

Resimlerden çıkarttığım bir sonuçta şudur ki, benim ve sevgilimin yanaklarına bir haller olmuş, şişmişiz. Yeni yıla böyle gireceğiz galiba. Aşkım duy beni, verelim birazcık kiloları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...