13 Ocak 2011 Perşembe

Bir sarmaş dolaş, bir hüngür hüngür...

Kendimi tutamayıp, öfkeme yenilip, kızdım gece gece. Odasından, ağlamak-ağlamamak arası titreyen sesiyle seslendi bana;
-annne annne 4 yaşındaki bir çocuğa nasıl kızıyosun bilemiyorum...

Sanki ben de 4 yaşındaymışım gibi, yada O, 30 yaşındaymış gibi cevap verdim kendi odamdan.

-çocuğum neden benim sözümü dinlemiyor bende bunu bilemiyorum.

Dedim. Kısa bir sessizlik oldu. Tam gidip ona sımsıkı sarılmayı planlarken harekete geçecekken, ağlamaya başladı.  İçli içli hemde. Sonra yüreğimi acıtan, O uyuduktan sonra beni hüngür hüngür ağlatan şu sözleri söyledi.
-anneme sarılmak istiyorum, bennn annneemi çok seviyorum.......

O cümlesini bitirmeden yanındaydım. Sımsıkı sarıldım, oda sımsıkı sarıldı, uzun bir süre öyle kaldık.

Şimdi hala gecenin ağırlığı omuzlarımda. Sabah bile gözlerim nemli nemliydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...