9 Ocak 2011 Pazar

Sakarcan....

Öyle seviyorum ki bere takmış halini. Hem de başındaki babasının beresi. Kendi bereleri sıkıyormuş ! Bu bereye çok benzeyen bir beresi daha var babasının. Bazen ikiside takıp çıkıyorlar. Nasılda babasını anımsatır takınca bereyi.

Ne zor şey hasta olmak anne olunca. Ona da bulaşacak diye 2 gündür öpüp koklayamıyorum. Babasıyla gittiler tiyatroya. Sakarcan'ı izlemeye. 2 çantasını da kendi doldurdu. Birine arabalarını, diğerine kıyafetlerini kendi taktı. Onu giydirirken, bir yanım sürekli sende hazırlan diyor, bedenimde yat dinlen diye alarm veriyor. Kolumu kaldıracak halim yok oysa. Gidemedim kaldım evde bir başıma.

Kral seçilmiş okulda. Onu anlattı. Bak dedim kendi kendime sonunda babası kralım diye diye kral yaptı çocuğunu. Her evlat nasılda kıymetli kendi anne-babasına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...