13 Şubat 2011 Pazar

Bahar çabuk gelsin, daha çabuk

Bu haftasonu kendimi iyi hissettiren, sayılı bir kaç an,

-Oğlumla hamur oynarken, dalıp kendi kendime yaptığım küçük renkli pastalar, şeker hamuru nasıl yapılır öğrenip bu işe sarsam mı?

-Bu gece, arabalı çarşaflarını serdim, arabalı pijamalarını çıkarttım temiz temiz, Sonra da "bak arabalı çarşafların ve pijamalarını hazırladım" dediğimde oğlumun yüzündeki mutluluk.

-Yatağını hazırlarken mutfakta takır takır bişeyler yapıyordu, meğer bana ve kendine su koyuyormuş.Taşıdı bardakları odasına karınca gibi, kahve fincanındaki su benim içinmiş.

-Yeni sevdamız basket. Baskete gönderin beni diyor. Babası basket topu aldı cuma günü en güzel zıplayınından, bir baktım onunla oturup onunla kalkıyor.

48 saatte yaşadığım, yüzümü gülümseten, kısacık anlar. Tesellim şudur ki, bu gülümsemeler yüreğimde yaşamaya devam eder, mutlu olmaya da sebep olur.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...