4 Eylül 2011 Pazar

Bayram Bursa notları...

Bayram da bol bol Beren'e süt ısıttım, rujlarımı elinden aldım, arada kızar gibi yaptım. Ama o gözlerine bakınca dayanamadım sarıldım öptüm. Annemle, dayımlarla, kardeşimle, bol bol sohbet ettik bazende kavga. Koca ayaklı oğlumun ayağı koltuğundayken bile bize yetişir oldu. Bursa'da dönüşte mola verdik. Ablamın 3 çocuğuyla baş etme yöntemlerine baktım hayran kaldım. Ayşem'e hiç kıyamadım. Ne kadar cadılık yapsa da Ayşem'e laf söyletmedim. Aşağıdaki kuzenler resminde daha 4 eksik var. Aman allahım biz ne kalabalık bir aileyiz böyle. Erdem beni yine şaşırttı güldürdü. 2 yaşına henüz basmamış bir çocuk nasıl kendi yemeğini yer, hadi yedi diyelim ortada bulunan domates ve yoğurt tabağına nasıl uzanıp kaşıklar.

Ve cuma gecesi geçte olsa evimize döndük. Cumartesi günü ise Fatmanur'un nikahındaydık. 1 sene önce nişanlandı. Ve biz 1 yıl boyunca nişan tepsisinden başlayarak, gelin saçına kadar her detayını neredeyse gördük, uzun uzun konuştuk bazen de güldük. Ama resmin parçalarını görmek, tamamını  görmeye benzemiyormuş. İlk gördüğümde "ne kadar zarif bir gelin" diye düşündüm. İnşallah  hep  çok mutlu olurlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...