12 Ocak 2012 Perşembe

Az biraz isteklerim. Hatırladıklarım.

İzmir'de Bozdağ ya da Spil Dağı'na hafta sonu kaçamak yapmak istiyorum. İnternette gördüğüm bloglarda marifetli hem cinslerimin yaptığı keçe, ahşap boyama, patchwork işlerinin hepsini öğrenip kendimize, aileme, sevdiklerime yapıp hediye etmek istiyorum. Dikiş makinası almak istiyorum, sonra annemin gelip, en az iki hafta kalmak suretiyle bana dikiş yapmayı öğretmesini isityorum. O güzelim kumaşlar nereden, nasıl bulunur öğrenmek isitiyorum. Fotoğraf kursuna gitmeyi çok istiyorum çünkü bilgisizim, sürpriz makinamın artık hakkını verme zamanı geldi. Kar görmek isterken bir yandan da bahar hayalleri kuruyorum. Söz aldım Hakkım'dan, bahar da önce Kaz Dağları'na sonra da Bolu'ya köyümüze gideceğiz, mutlak konaklamalı olarak.   Hem bir de İzmit'e ve Bursa'ya gitmek istiyorum.  Şimdi bu soğukta bizim soba ne güzel ısıtır iliklerimizi, uzaklarda özlediklerimizi görmekte ısıtır içimizi.

Faizlerin bir an önce düşmesini istiyorum. Ev almak istiyorum. Yeni evimizin neredeyse her bir köşesinin beyaz olmasını hayal ediyorum. Sadece oğlumun odasının duvarları mavi olacak, söz verdim öyle istiyor. Ama ders çalışma masasını şimdiden O'da beyaz istiyor. Siyah-kahverengi kötüymüş hemen çizilirmiş. Çok değil, zor hiç değil istediklerim aslında ama hepsi aynı anda düşmüyor işte insanın bahtına. Belli ki, zamanı var, sırasını bekliyor  her biri.

Hayırlı gelsinler, güç gelmesinler, mutlulukla gelsinler.





Not: Oğlum bir gün evdeyken benim için çizmiş sonra da babasına bana mail ile göndermesini söylemiş.

Not: Bir gün yine, bu resmi boyamış paint de, altına da "yrruyueı8"  diye yazmış. Babasına "bunu anneme gönderir misin seni seviyorum yazdım" demiş. Mail kutumda saklıyorum, canım sıkılınca açıp bakıyorum bazen, nasıl mutlu ediyorlar beni.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...