13 Şubat 2012 Pazartesi

3 krep 4 pencere

  • Şuan (23:30) dün oğlumla birlikte yaptığımız portakallı kekimizden yiyorum, akşam yemeği ! niyetine.
  • Bence eşlerimiz hiç küs kalamayacağımız arkadaşımızdır. Ne kadar sürebiliyor ki?
  • Bu gece 22:30 da eve geldim. Oğlum uyumuş. Olsun yanıma geldi ya güya beni almaya bu akşam. Resim yapıyordu bir ara karşımdaki masada. Bitirmiş masama bırakmışlar giderken. Yukarıda en soldakinin aynısı. Haftasonuda yapmıştı bu resimden 2 tane. Resimdeki benim :) Saçsız, vücudumda üçgen, bir elimdeki çiçek diğerindeki dondurmaymış. Bak şimdi ağlıcam, tam göğsümün ortasında kalp var 2 resimdede. Bu sevgisini anlatıyor o kadar eminim ki, evin duvarlarında da 3 boy kalplerimiz var Çağan'ın çizdiği. Soramam saçlarım nerede diye. Şart mı resimdeki tek eksiği görmek, belkide o bütünlüğü görememek. Ben O'nu mutlu edenlerin toplamıyım işte.
  • En sağdaki resim ise banyomuzda duruyordu. Sabahları bakıyordum. Koyu maviler yağmur, açık maviler gökyüzü imiş. Evin 4 penceresi var. Acaba 4 kişi olmamızı mı? istiyor. Var mı ki bir anlamı. Ah keşke psikolog olaymışım. İçimde ukte... Aaa birde İngilizce öğretmeni olmayı çok isterdim ergenken.
  • Hafta sonu Sarp ile beraberdik yazmıştım. Sarpım ne düşünüyor acaba. Geçen hafta perşembe akşamı ablamlara gitmiştik. Kapıda bir atladı boynuma; "şeni çok öşledim Bican teyze"... Ben de seni çok özlüyor ve seviyorum Sarpım.
  • Çağan bugünlerde judoya merak sardı. Kareteyi kabul etmiyor. Adı Judoymuş yaptığının öyle böyle değil. Bu aşk nereden geliyor diye hiç merak etmiyorum. Genlerden olabilir, Nurcan ve Fatoş teyzeleri siyah kuşağa gelmişler miydi? bir zamanlar :)
  • Bugünlerde herşey madde madde hayatımda. Haftasonu kendi kabuğumuzda 3 kişiyken böyle değil bir tek. Öyle bir saldım ki kendimi bu haftasonu. Sırf rahatlamak, hayatın bize dayattığı baskılardan ve kurallardan bir nebze sıyrılabilmek için. Canım bişey yapmak istemedi. Azıcık isteyince Çağan ve Hakkı sayesinde gaza geldim, bir kek yaptık, yoğurt mayaladım, bir de bu sabah biraz erken kalkıp oğluma kahvaltı hazırladım. Dün gece evde yemek istediğini söylemişti. Ne istersin söyle deyince işe gitmeyeceğimi sandı kuzum önce. Hayır işe gideceğim ama senin için erkenden kalkar ve ne istiyorsan hazırlarım, bu sabahta evde yaparsın kahvaltını dedim. Krep istedi bebem. 3 krep kaç dk sürer ki? Yaptım. Bunun için çok huzurluyum...
:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...